○ Podmioty gospodarcze;
Współpraca z podmiotami gospodarczymi ma w większości przypadków charakter dystrybucyjny. Jeśli prowadzicie państwo serwis motocyklowy lub sklep stacjonarny zapraszamy do kontaktu z naszym przedstawicielem w celu ustalenia warunków ewentualnej dystrybucji naszych produktów. Nie narzucamy sklepom sugerowanych cen sprzedaży i zawsze staramy się dostarczać nasze produkty na czas i bez dodatkowych kosztów przesyłki.
○ Oficjalne motocyklowe struktury organizacyjne (np. organizacja posiadająca prawa przyznane przez Kongres Polskich Klubów Motocyklowych);
Istnie możliwość udzielenia stałego rabatu przy zamówieniach grupowych członkom klubów motocyklowych na atrakcyjnych warunkach zakupu. Rabaty stałe na zamówienia indywidualne (detaliczne) pojedynczych członków klubu bez ograniczeń czasowych – uzyskanie takiej formy stałej obniżki ceny dla wszystkich członków konkretnej organizacji możliwe jest w wyniku uzyskania kompromisu w drodze negocjacji współpracy obustronnej (reklamy stałej, jednorazowej formy promocji itp.)
○ Osoby prywatne i nieformalne grupy skupiające środowisko motocyklowe (nieformalna grupa przyjaciół/znajomych);
Dzięki prowadzonej przez nas sprzedaży bezpośredniej nieformalne społeczności motocyklowe również mogą negocjować warunki zakupu. Niestety ze względu na nieformalnych charakter grupy, nie możemy udzielić stałych rabatów na zamówienia indywidualne (detaliczne). Jest natomiast możliwość negocjacji ceny, lub innych warunków zakupu przy zamówieniach grupowych na ślizgacze zabezpieczające powyżej trzech zestawów do dowolnych modeli motocykli.
Dlaczego kupować wspólnie z innymi ?
Z wyników przeprowadzonych przez naszą firmę badań wynika iż osoby należące do jakiejś społeczności motocyklowej stanowią większość (ok. 56,5%). Prawie 44.8% to osoby które są w stałej grupie znajomych, natomiast tylko 11% należy do formalnej organizacji posiadającej prawa przyznane przez Kongres Polskich Klubów Motocyklowych. Na podstawie uzyskanych przez naszą firmę danych widać jasno skalę już istniejących, oraz potencjalnych struktur zrzeszeń, klubów, grup motocyklowych. Niestety tylko trochę ponad połowa deklarująca przynależność do wyżej wspomnianych form grup społecznych korzysta z potencjału ekonomicznego takiej przynależności. W ujęciu ogólnym ponad połowa Polskich motocyklistów nigdy nie dokonała żadnego zakupu grupowego, negocjując warunki zakupu z producentem lub sprzedawcą. Co więcej ta część klientów która kupuje wraz z innymi w ramach swojej grupy deklaruje iż robi to sporadycznie. Warto wiedzieć że motocykliści są jedną z najbardziej zrzeszających się społeczności w Polsce. Nic nie stoi na przeszkodzie aby potencjał tej konkretnej grupy społecznej przekształcić w potencjał grupy konsumenckiej. Warto zdać sobie sprawę że w odpowiedniej ilości wiele różnych grup konsumenckich potrafiło wpływać nie tylko na uatrakcyjnianie warunków sprzedaży, ale również na samą strukturę firmy, która stawała się bardziej przyjazna dla określonej grupy konsumentów. Z przeprowadzonych przez nas badań wnioskować można, iż na chwilę obecną motocykliści nie korzystają w pełni z potencjału, który niewątpliwe istnieje. Struktury organizacyjne motocyklistów mają bardziej charakter społecznościowy, łączący ludzi tej samej pasji, a niżeli konsumencki. Zmieniajmy to a korzyści płynące z tego typu postawy staną się po prostu faktem.