Motocykl: | Suzuki GSR 600 | |
---|---|---|
Azarel: | BASIC | |
Prędkość: | w zakresie pomiędzy 60 - 70 km/h | |
Opis: |
Do wypadku doszło na łuku drogi, przednie koło motocykla "złapało piasek", straciło przepość na zabrudzonym asfalcie w wyniku czego doszło do ślizgu. Motocykl położył się na prawą stronę przy prędkości oscylującej pomiędzy 60 a 70 kilometrów na godzinę. Motocyklista sunął wraz z motocyklem po asfalcie i wypadł wraz z maszyną na pobocze drogi.
Końcówka wymienna z tworzywa nie pękła podczas uderzania o asfalt i wycierała się regularnie do momentu wyrzucenia motocykla na pobocze. Korpus nie odkształcił się, dystans odkształcił się nieznacznie. Stopień wychylenia śruby można w tym przypadku określić jako lekki. Umożliwia zdjęcie dystansu natomiast nie pozawala na zdjęcie całego korpusu ślizgacza. Gwint śruby nie zerwał się a także nie uszkodził oryginalnego gwintu na motocyklu. W tym przypadku crash pady znacznie zminimalizowały uszkodzenia motocykla. Uszkodzeniu uległ przedni błotnik, a prawy dekiel silnika został przerysowany w jego dolnej części.
W tym przypadku motocyklista zdecydował się na całkowitą wymianę prawego ślizgacza.
|