Współpraca

○ Podmioty gospodarcze;

Współpraca z podmiotami gospodarczymi ma w większości przypadków charakter dystrybucyjny. Jeśli prowadzicie państwo serwis motocyklowy lub sklep stacjonarny zapraszamy do kontaktu z naszym przedstawicielem w celu ustalenia warunków ewentualnej dystrybucji naszych produktów. Nie narzucamy sklepom sugerowanych cen sprzedaży i zawsze staramy się dostarczać nasze produkty na czas i bez dodatkowych kosztów przesyłki.

○ Oficjalne motocyklowe struktury organizacyjne (np. organizacja posiadająca prawa przyznane przez Kongres Polskich Klubów Motocyklowych);
Istnie możliwość udzielenia stałego rabatu przy zamówieniach grupowych członkom klubów motocyklowych na atrakcyjnych warunkach zakupu. Rabaty stałe na zamówienia indywidualne (detaliczne) pojedynczych członków klubu bez ograniczeń czasowych – uzyskanie takiej formy stałej obniżki ceny dla wszystkich członków konkretnej organizacji możliwe jest w wyniku uzyskania kompromisu w drodze negocjacji współpracy obustronnej (reklamy stałej, jednorazowej formy promocji itp.)

○ Osoby prywatne i nieformalne grupy skupiające środowisko motocyklowe (nieformalna grupa przyjaciół/znajomych);
Dzięki prowadzonej przez nas sprzedaży bezpośredniej nieformalne społeczności motocyklowe również mogą negocjować warunki zakupu. Niestety ze względu na nieformalnych charakter grupy, nie możemy udzielić stałych rabatów na zamówienia indywidualne (detaliczne). Jest natomiast możliwość negocjacji ceny, lub innych warunków zakupu przy zamówieniach grupowych na ślizgacze zabezpieczające powyżej trzech zestawów do dowolnych modeli motocykli.

Dlaczego kupować wspólnie z innymi ?
Z wyników przeprowadzonych przez naszą firmę badań wynika iż osoby należące do jakiejś społeczności motocyklowej stanowią większość (ok. 56,5%). Prawie 44.8% to osoby które są w stałej grupie znajomych, natomiast tylko 11% należy do formalnej organizacji posiadającej prawa przyznane przez Kongres Polskich Klubów Motocyklowych. Na podstawie uzyskanych przez naszą firmę danych widać jasno skalę już istniejących, oraz potencjalnych struktur zrzeszeń, klubów, grup motocyklowych. Niestety tylko trochę ponad połowa deklarująca przynależność do wyżej wspomnianych form grup społecznych korzysta z potencjału ekonomicznego takiej przynależności. W ujęciu ogólnym ponad połowa Polskich motocyklistów nigdy nie dokonała żadnego zakupu grupowego, negocjując warunki zakupu z producentem lub sprzedawcą. Co więcej ta część klientów która kupuje wraz z innymi w ramach swojej grupy deklaruje iż robi to sporadycznie. Warto wiedzieć że motocykliści są jedną z najbardziej zrzeszających się społeczności w Polsce. Nic nie stoi na przeszkodzie aby potencjał tej konkretnej grupy społecznej przekształcić w potencjał grupy konsumenckiej. Warto zdać sobie sprawę że w odpowiedniej ilości wiele różnych grup konsumenckich potrafiło wpływać nie tylko na uatrakcyjnianie warunków sprzedaży, ale również na samą strukturę firmy, która stawała się bardziej przyjazna dla określonej grupy konsumentów. Z przeprowadzonych przez nas badań wnioskować można, iż na chwilę obecną motocykliści nie korzystają w pełni z potencjału, który niewątpliwe istnieje. Struktury organizacyjne motocyklistów mają bardziej charakter społecznościowy, łączący ludzi tej samej pasji, a niżeli konsumencki. Zmieniajmy to a korzyści płynące z tego typu postawy staną się po prostu faktem.

 

Trasy motocyklowe

Podróże motocyklowe - Ha Noi - Ho Chi Minh City

Podróże motocyklowe -  Ha Noi - Ho Chi Minh City

Wprowadzenie Droga AH1 zyskała popularność dzięki znanemu brytyjskiemu programowi motoryzacyjnemu Top Gear. James May, Richard Hammond i Jeremy Clarkson w jednym z odcinków specjalnych programu, otrzymali zadanie pokonania drogi z Sajgonu do zatoki Ha Long Bay. W listopadzie 2015 roku pokonaliśmy tę samą drogę w przeciwną stronę, a mianowicie z północy na południe. Kupiliśmy trzy motocykle i wyruszyliśmy ze stolicy Wietnamu (Ha Noi) do Sajgonu (Ho Chi Minh City), przez sławną zatokę Ha Long Bay, Hue, Nha Trang, nadmorskie prowincje oraz górskie odcinki trasy. W poniższym tekście postaram się zdać Wam małą relację z naszej wietnamskiej wyprawy motocyklowej, a przy okazji udzielę kilku małych wskazówek dla motocyklistów którzy szukają pomysłu na trasę po Azji południowo-wschodniej i szukają w Internecie jakiś przydatnych informacji lub inspiracji. Dlaczego warto wybrać się w tę trasę ? Podczas naszego pobytu w Wietnamie wielu ludzi słyszących o tym gdzie jedziemy, reklamowało tę trasę jako jedną z najpiękniejszych tras motocyklowych na świecie. Kiedy dopytywałem o szczegóły okazywało się jednak że nigdy nią nie jechali, a sama opinia była zasłyszana i pochodzi podobno od jednego z najbardziej znanych brytyjskich prezenterów motoryzacyjnych… wiecie którego :). Ponieważ sam mogłem wkrótce wyrobić sobie swoją własną opinię, nie dyskutowałem i z pokorą przyjmowałem wszystko za dobrą monetę. Sama droga zdecydowanie nie jest piękna. Jest ładna, i z pewnością ma piękne i malownicze odcinki. Motocyklowo nie zachwyca, odcinki górskie zasługują na uwagę ze względu na dużą ilość mocnych zakrętów. Należy jednak wiedzieć że nie o „sportowe wyzwanie” nam w tym przypadku chodzi a wartość trasy stanowi zupełnie coś innego. Warto odbić z głównej trasy w dżunglę, lub na równoległy odcinek wąskiej drogi nad samym morzem. Nadmorskie drogi równoległe do AH1 oferują Europejczykowi prawdziwy „orient”. Niektóre z nadmorskich wsi to nie tylko kulturowa podróż ale również podróż… w czasie. Tyko w ten sposób, czyli na własną rękę i własnym transportem, możemy odkryć prawdziwy Wietnam, który nie ma wiele wspólnego z tym czego doświadczyć można w nadmorskich kurortach lub dużych miastach takich jak Ha Noi czy Ho Chi Minh. Jaki motocykl wybrać ? Zdecydowanie najlepszym wyborem niskobudżetowego podróżowania jednośladem po Wietnamie jest Honda Win 100. Jednocylindrowa jednostka chłodzona powietrzem o pojemności 100 cm3. Skrzynia biegów posiada zaledwie cztery biegi, wydaje się mało ale wystarczą aż nadto w warunkach jakie panują na wietnamskich drogach. Dlaczego tak mała pojemność? Większość motocykli w Wietnamie to małe pojemności chłodzone powietrzem, pomiędzy 50 a 250 centymetrów sześciennych pojemności silnika. Honda ...

Podróże motocyklowe - Nepal

Podróże motocyklowe - Nepal

Wprowadzenie Wyprawa motocyklowa do Nepalu ? Zaraz… przecież to kraj dla ludzi gór, którzy pokonują kilometry na własnych nogach, nie motocyklem… a może jednak warto wybrać się do najwyżej położonego kraju na świecie właśnie motocyklem ? Drogi w Nepalu należą bodaj do jednych z najgorszych dróg na świecie pod względem jakości nawietrzni, niemniej jednak widać zmiany na lepsze i można przypuszczać że ta tendencja się utrzyma. Na dzień dzisiejszy (Styczeń 2017) istnieje kilka długich tras dostatecznej jakości nawietrzni z którymi poradzi sobie większość motocykli, a widoki pokonywanych kilometrów trasy wynagrodzą nam ewentualne niewygody. W niniejszym artykule przybliżymy Państwu jedną z ewentualnych tras motocyklowych dającą możliwość przejazdu całego Nepalu wszerz. Od miasta położonego na zachodniej granicy kraju czyli Bhimdatt-y, przez Pogharę, Katmandu aż do wschodniej granicy Nepalu z drogą wylotową w stronę Sikkimu, jednego ze stanów Indii, położonego w ich północno-wschodniej części. Dlaczego warto wybrać się w tę trasę ? Nie namawiamy Państwa do sztywnego trzymania się wyżej przedstawionego planu trasy, wskazane jest wręcz szukanie+ własnych tras alternatywnych. Musimy jednak zdawać sobie sprawę z tego iż północna część kraju to wysokie partie Himalajów podczas gdy większość proponowanej przez nas trasy wiedzie przez południowe partie Nepalu leżące poniżej 1000 m.n.p.m w których aura jest niemal zawsze przyjazna dla motocyklistów. W większej części roku (za wyjątkiem pory deszczowej) panują tutaj niemal optymalne warunki pogodowe do jady motocyklem. W stosunku do wszystkich pozostałych nepalskich dróg, asfalt w południowej części kraju jest zdecydowanie najlepszej jakości. Kolejnym argumentem za, może być to że Nepal jest krajem do którego ludzie z Europy przyjeżdżają zazwyczaj na trekking, lub w celach alpinistycznych. Jako motocykliści możemy skupić się bardziej… np. na antropologicznej części takiej wyprawy i korzystając z własnego niezależnego środka transportu możemy spróbować zapuścić się w nie turystyczne miejsca Nepalu. Na zaproponowanej przez nas trasie istnieją miejsca w których nie widziano jeszcze turysty z Europy. Gwarantuję Wam że jeśli któregoś wieczoru, zmęczeni po całodziennej jeździe motocyklem wybierzmy przypadkiem jedno z takich miejsc, o poranku będziemy lokalną atrakcją w naprawdę pozytywnym sensie tego słowa. W dodatku południowa część kraju porośnięta jest dżunglą, po drodze przejeżdżać będziemy przez kilka parków narodowych w których również możemy miło spędzić czas. Ostatnim, i może najważniejszym argumentem za południową częścią kraju jest naszego ewentualnego bezpieczeństwa. Wysokogórskie odcinki dróg na dalekiej północy kraju w większości są : bardzo niebezpieczne, w złym stanie, często w ogóle bez żadnej nawietrzni, pokryte kamieniami osuwającymi się ze skał, nierzadko wiją...