• Ślizg od 80 km/h do 0 - asfalt

 

Motocykl :  Kawasaki ZR7
Prędkość :  ok. 80km/h
Opis :
Ślizg nastąpił przy prędkości rzędu 80 kilometrów na godzinę. Motocykl wyhamowywał prędkość na około 50 metrowym odcinku jedni. Motocykl sunął po jezdni nie wypadając na pobocze. Tor ślizgu ograniczał się wyłącznie do asfaltu. Końcówka wymienna starła się równomiernie, w zakresie bezpiecznym (bardzo niskie stosunkowe zużycie materiału biorąc pod uwagę zmienne). Dystans aluminiowy umożliwił śrubie dodatkowe wychylenie i oddanie energii uderzenia.  Śruba wygięła się w miejscu kontaktu z ramą oraz nieznacznie pomiędzy korpusem crash padów i dystansem. Dzięki właściwemu wychyleniu śruby siła z uderzenia nie została w całości przekierowana na elementy konstrukcyjne Kawasaki ZR7. Korpus główny ślizgacza wykonany z aluminium lotniczego, nie uległ odkształceniu, a jego wymiana nie jest potrzebna. Dzięki wygięciu śruby oraz odkształceniu pozostałych elementów ślizgacza, siła z uderzenia nie została w pełni przekazana na elementy konstrukcyjne motocykla. Wymiana końcówki z tworzywa sztucznego w tym przypadku jest niezbędna ze względu na ubytki materiałowe. Śruba powinna zostać wymieniona na nową. Ewentualne próby prostowania śruby mogą negatywnie wpłynąć na jej wytrzymałość oraz doprowadzić do złamania śruby w osłabionym miejscu podczas kolejnego upadku. 
test crash padów zr7 azarel opinie